Průběh Open ART Festu - podrobnosti k organizaci

25.10.2021

Vážení a milí vystavovatelé,

Open ART Fest se blíží, jdeme do finále. Poslední dny jsou pro nás opravdu nabité, dolaďujeme poslední detaily, na základě našich zkušeností a také Vašich podnětů se snažíme co nejlépe připravit vše tak, abyste byli maximálně spokojeni. Zasíláme pokyny, abyste se i Vy co nejlépe mohli připravit na víkend plný umění!

Kdy se bude moct do haly?

Dohodli jsme se s výstavištěm, že díla bude možné navážet v pátek od 16:00 do 22:00 a v sobotu od 6:00. Otevíráme v 9:00, kdy by vše mělo být kompletně připraveno. Moc prosíme všechny, kteří mají možnost přijet už v pátek a začít instalovat, aby tak učinili. Je přihlášeno více než 230 lidí a my musíme všechny odbavit.

V pátek stačí přijet a registrovat se, odnesete si dovnitř haly svá díla a v sobotu už jen rozestavíte vše podle svých představ.

V sobotu ráno začíná přímo před Průmyslovým palácem Dyzajn market a své výrobky bude přivážet asi 200 prodejců, takže provoz bude opravdu velký. Pátek bude v tomto smyslu opravdu klidnější a vhodnější.

Jak proběhne registrace vystavovatelů?

Registrace bude probíhat u vstupu do pravého křídla Průmyslového paláce. Ti, kdo budou vystavovat ve střední hale, tak budou mít volný průchod. Ti, kdo bude v pravém křídle, budou mít k dispozici boční vchod, před kterým bude možné na chvíli zaparkovat.

Při registraci dostane každý vystavovatel a jeho zvolený doprovod náramek - vystavovatelský průkaz, se kterým bude možné vstoupit do prostor výstavy. Bez něj tam nikdo nemůže. Důvodem je bezpečnost všech vystavovatelů a jejich děl.

Při registraci každý dostane sáček s háčky, připravenými 20 metry silonu a lístečky k prodeji. Na horní hranu minigalerie se zavěsí háček, na něj se zavěsí silon a na něj pak do libovolné výšky pak další háčky na obrazy.

Prosíme, vezměte si s sebou nůžky, abyste si mohli ustřihnout silonový vlasec dle velikosti Vašich děl. Nosnost každého vlasce je přibližně 22 kg.

V každé minigalerii je stůl a dvě židle. Prostor pro ty, kdo si objednali širší kóji, bude vymezen červeným kobercem na zemi. Takže např. při objednané kóji 3x4 metry má zadní stěna šířku 4 metry, boční strany mají metrovou hloubku a koberec bude natažen v hloubce 3m od zadní stěny. Podlahová plocha tak činí dvanáct metrů čtverečních. Je tedy možné využít prostor libovolně, např. si na koberec instalovat vlastní stojany, stolky apod.

Rozdělení minigalerií a mapy vjezdu do areálu (včetně informací, kde bude probíhat registrace, kde se dá parkovat a kudy se dají dovnitř přinést díla) zašleme ve středu. Pokoušíme se vyhovět veškerým požadavkům vystavovatelů, včetně umístění minigalerií apod., ale v tomto množství je to opravdu logistický oříšek. Děláme maximum pro to, aby všichni byli maximálně spokojeni.

Při registraci obdrží každý vystavovatel jeden výstavní katalog. Další výtisky bude možné zakoupit v průběhu festivalu.

Kde se dá najíst a napít?

V prostřední hale bude na celém balkoně otevřená restaurace. Ve foyer bude otevřen bufet a v pravém křídle bude na konci pódium, kde bude probíhat doprovodný program - viz. WEB

Pro návštěvníky bude otevřen jediný hlavní vchod - musejí tedy projít střední halou a pak se mohou dostat do pravého křídla. Z něj se dá odejít předním východem, celý areál našeho festivalu je tak průchozí a není nutné se obávat, že lidé nedojdou až na konec.

Ještě je třeba něco vysvětlit?

Dnes v pondělí ve 21 hodin na facebooku bude online vysílání, kde zodpovíme všechny další případné otázky k organizaci festivalu a také dotazy návštěvníků.

Moc se těšíme na svátek umění a na viděnou s Vámi! Nejlépe už v pátek večer, v plné síle pak v sobotu ráno.

Jiří Doležal
www.openartfest.cz


Testování pro návštěvníky bez očkování / testu bude na místě zajištěno zdarma.